Kontakt

Masz pytania czy wątpliwości?

Przeczytaj Pytania i odpowiedzi - FAQ's

Chcesz złożyć reklamację?

Zanim tego dokonasz - prosimy sprawdzić Pytania i odpowiedzi obok. Do złożenia reklamacji poprzez automater skorzystaj z linku, który znajdziesz w wiadomości, jaką otrzymałeś na adres-email.

Pytania i odpowiedzi - FAQ's

Proces składania zamówienia jest ekspresowy ze względu na wysyłkę przez automat. Otrzymasz swój dostęp do konta Premium natychmiast – w mniej niż minutę!

System płatności został oparty na serwisie hotpay –  co gwarantuje bezpieczeństwo oraz szybkość dokonywania płatności na najwyższym poziomie

Przejdź na stronę https://polsatboxgo.pl/ > następnie w prawym górnym rogu kliknij “Zaloguj się” > “Zaloguj się innymi danymi” lub zaloguj się w aplikacji POLSAT BOX GO.

W Polsat BOX GO Sport możesz oglądać także Eleven Sports – oferujący dostęp m.in do

  • LaLiga Santander
  • Serie A TIM
  • Ligue 1 Uber Eats
  • Liga Portugal Bwin
  • Puchar Anglii oraz Puchar Ligi Angielskiej
  • Wyścigi Formuły 1
  • PGE Ekstraliga (żużel)

W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić, czy nie zaszła pomyłka przy wpisywaniu danych, bądź skopiowałeś/aś dodatkowy znak taki jak spacja, czy dwukropek, bądź kropka. Jeśli jesteś pewien, że dane są nieprawidłowe prosimy o złożenie reklamacji w serwisie automater. Postaramy się rozwiązać Twój problem jak najszybciej!

Wszystkie oferowane przez nas dostępy są z Polski i nie wymagają używania dodatkowych programów do zmiany lokalizacji. Na innych ofertach często możesz znaleźć produkty z Turcji czy innych państw spoza UE, które wymagają używania dodatkowych programów, nie zapewniają pewnego dostępu do serwisu.

W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić folder SPAM, a następnie poprawność wpisanego podczas zamówienia adresu e-mail. Jeśli nie otrzymasz kodu przez dłużej niż 12 godzin – prosimy o złożenie reklamacji w serwisie automater.

Nie musisz się tym przejmować. Jeśli nie sfinalizowałeś płatności, a z Twojego konta nie zostały pobrane środki – po prostu złóż zamówienie ponownie.

Jeśli usługa, którą wykonaliśmy jest prawidłowa – niestety nie ma możliwości zwrotu. Takiego produktu nie jesteśmy w stanie sprzedać. Polskie prawo nie przewiduje w ustawie zwrotu produktów cyfrowych.

Niestety nie ma takiej możliwości – w przypadku niektórych serwisów możesz ustawić własny PIN do profilu 🙂

Oczywiście udzielamy pełnej gwarancji na czas trwania subskrypcji.

Pracujemy od poniedziałku do piątku. Staramy się odpisywać na bieżąco – przeciętny czas odpowiedzi to 12-24 godziny. Jeśli zadajesz pytanie w dniu wolnym od pracy – prosimy o cierpliwość.

Shopping Cart