
Chcesz złożyć reklamację?
Zanim tego dokonasz - prosimy sprawdzić Pytania i odpowiedzi obok. Do złożenia reklamacji poprzez automater skorzystaj z linku, który znajdziesz w wiadomości, jaką otrzymałeś na adres-email.
Pytania i odpowiedzi - FAQ's
Proces składania zamówienia jest ekspresowy ze względu na wysyłkę przez automat. Otrzymasz swój dostęp do konta Premium natychmiast – w mniej niż minutę!
System płatności został oparty na serwisie hotpay – co gwarantuje bezpieczeństwo oraz szybkość dokonywania płatności na najwyższym poziomie
Przejdź na stronę https://polsatboxgo.pl/ > następnie w prawym górnym rogu kliknij “Zaloguj się” > “Zaloguj się innymi danymi” lub zaloguj się w aplikacji POLSAT BOX GO.
W Polsat BOX GO Sport możesz oglądać także Eleven Sports – oferujący dostęp m.in do
- LaLiga Santander
- Serie A TIM
- Ligue 1 Uber Eats
- Liga Portugal Bwin
- Puchar Anglii oraz Puchar Ligi Angielskiej
- Wyścigi Formuły 1
- PGE Ekstraliga (żużel)
W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić, czy nie zaszła pomyłka przy wpisywaniu danych, bądź skopiowałeś/aś dodatkowy znak taki jak spacja, czy dwukropek, bądź kropka. Jeśli jesteś pewien, że dane są nieprawidłowe prosimy o złożenie reklamacji w serwisie automater. Postaramy się rozwiązać Twój problem jak najszybciej!
Wszystkie oferowane przez nas dostępy są z Polski i nie wymagają używania dodatkowych programów do zmiany lokalizacji. Na innych ofertach często możesz znaleźć produkty z Turcji czy innych państw spoza UE, które wymagają używania dodatkowych programów, nie zapewniają pewnego dostępu do serwisu.
W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić folder SPAM, a następnie poprawność wpisanego podczas zamówienia adresu e-mail. Jeśli nie otrzymasz kodu przez dłużej niż 12 godzin – prosimy o złożenie reklamacji w serwisie automater.
Nie musisz się tym przejmować. Jeśli nie sfinalizowałeś płatności, a z Twojego konta nie zostały pobrane środki – po prostu złóż zamówienie ponownie.
Jeśli usługa, którą wykonaliśmy jest prawidłowa – niestety nie ma możliwości zwrotu. Takiego produktu nie jesteśmy w stanie sprzedać. Polskie prawo nie przewiduje w ustawie zwrotu produktów cyfrowych.
Niestety nie ma takiej możliwości – w przypadku niektórych serwisów możesz ustawić własny PIN do profilu 🙂
Oczywiście udzielamy pełnej gwarancji na czas trwania subskrypcji.
Pracujemy od poniedziałku do piątku. Staramy się odpisywać na bieżąco – przeciętny czas odpowiedzi to 12-24 godziny. Jeśli zadajesz pytanie w dniu wolnym od pracy – prosimy o cierpliwość.